гривні грн

Caparol

Фільтр
Фільтр
Сортувати по

Німецький бренд Caparol – один із лідерів у галузі професійних лакофарбових покриттів у світі. У Європі Caparol зі знаменитим різнокольоровим смугастим слоном на логотипі є найбільш відомим, затребуваним та авторитетним брендом у своїй галузі. Асортимент Caparol включає в себе кілька товарних лінійок. 

У 1928 році доктор Роберт Мур’ян розробив нову рідку емульсійну в’яжучу речовину Caparol. З її допомогою маляри змогли самостійно створювати фарби з пігментів і наповнювачів. Назву цієї в’яжучої речовини утворили з перших складів трьох її складових: казеїн (CAsein), парафін (PARaffin) і китайська оліфа для дерева (OLeum). Це стало початком епохи фарб з використанням нової в’яжучої речовини.

Серед них - ґрунтовки для зовнішніх та внутрішніх поверхонь, інтер'єрні та фасадні фарби, шпаклівки та штукатурки, декоративні настінні покриття, емалі та лаки для деревини та металу, покриття для підлоги та ремонтні склади. В окремі групи виділяються системи теплоізоляції фасадів Capatect, склади для захисту та ремонту будівель та споруд, а також матеріали для реставрації пам'яток архітектури. 

«Фасадні фарби повинні бути “товстошкірими”» — цим гаслом у 1959 році Caparol уперше рекламував переваги нової фасадної фарби Muresko. У товстошарової фарби була перевага — вирівнювати нерівномірну структуру штукатурки за допомогою звичайного перефарбування. А поряд із гаслом був вперше зображений слон. Це була найуспішніша фасадна фарба того часу, і до сьогодні вона є однією з найкращих.

Зображення слона було вдосконалене: у 1983 році слон отримав вже знайомі всім смуги основних кольорів: червоного, жовтого і синього, а також додаткових кольорів: оранжевого, зеленого та фіолетового. Це відредаговане зображення презентували як новий логотип фірми Caparol на міжнародній спеціалізованій виставці «Farbe 84» у Мюнхені. До сьогодні цей логотип супроводжує провідний бренд Caparol в європейських країнах.

garant.png
Фарба інтер'єрна латексна Caparol Premium
0.00 грн
5 256.00 грн
Мови